من یه پسر بیست و هشت ساله هستم که کارمند فناوری اطلاعات یکی از بانک های دولتی ام. پنج سال پیش از یه دختر خانم توی دانشگاه خوشم اومد که از خودم دو سال کوچیکتر بود .

رفتم صحبت کردم و ایشون جواب منفی داد تا اینکه من فارغ التحصیل شدم و از دانشگاه رفتم اما باز از دور از دوستانی که توی دانشگاه بودن در مورد وضعیت دختر خانم می پرسیدم و متوجه شدم که بعد از من سه سال با یکی از همکلاسی هاشون ارتباط داشتن که البته موضوع ازدواج بود که در نهایت با مخالفت خانواده پسر قضیه منتفی میشه.
با اینکه چند سال گذشته بود اما باز به شدت بهش علاقه داشتم به همین خاطر چند ماه پیش درخواست ازدواجمو مجدد برا خانم مورد نظر مطرح کردم ایشونم راحت پذیرفت و الان عقد کردیم.

اما موضوعی که هست هر وقت به گذشته اش فکر میکنم به این چند سالی که با اون پسر بوده به صحبت ها و روابطی که با هم داشتن به اینکه منو به اون ترجیح داده خیلی بهم میریزم .
نمیدونم اگه یه زمانی بهش بگم این قضیه چقدر آزارم میده کار درستیه ؟ حتی اگه چند سال از ازدواجمون گذشته باشه ؟یا توی خودم برا همیشه دفنش کنم ؟

اینم بگم که الان شش ماهه عقد کردیم کوچکترین مشکلی تا الان نداشتیم و خیلی هم عاشقشم اونم فکر میکنم خیلی از ازدواج با من راضیه .



مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)