سلام  به همه
من مذکر - 30 ساله  مجرد
من نسبت به عقاید شخصیم هیچ وقت تا سن الان به دختری هم کلام واسه ازدواج و دوستی نشدم . موقعیتش خیلی بود بیشمار .
واسه ازدواج مشکل برخوردم  تا الان  نزد دو  مشاور رفتم که فقط یکیشون  اون چیزی که نمیدونستم رو بهم گفت اما واسه اون کار هم مشکل دارم
چیه ؟
میگم
اینه من  بیش از حد واقع گرا هستم . یعنی چطور ؟
من شاغل شرکت نفت هستم شکاک نه نیستم - اما کار من طوریه که یک هفته  کامل تو خونه نیستم  - و وقتی هم تو خونه هستم بازم نیستم  چون شغل دوم کار میکنم . شغل دوم  ممکنه تا 3 -4 صبح کار کنم چون انجام دادم  میگم .
البته وقتی متاهل شدم جرات کار کردن به خودم نمیدم جون واقع  گرا  میگه  وقتی نیستی که نیستی وقتی هم هستی این طوریه پس من دختر با چه امیدی با توی پسر ازدواج کنم  همون بهتر تو خونه باشم/
تا حالا  عاشق  .... شدم دروغ چرا / اما اون موقع از زمان تو دهه بیست بودم  و عقل فرمان این رو صادر میکرد تا زمانی کار ثابت نداشته باشی  این کار اشتباهه
چون ازدواح کردن اسونه روز اول خوشی رو دوم  باید خرج کنی  متاهلین بیشتر متوجه حرفم میشن .
پس این شد  که ازدواج نکردم  و اون موقع ملاک و معیارم چیرایی بود که الان  با افزایش سن  و  دارای شغل  تغییر کردن   به قولی زبونم دراز شده
 دومین مشکل اینه وقتی دختر خانمی که مد نظر میگرم  باهاش صحبت نمیکنم بلکه جیک و پیک خونوادشو در میارم  که خیلی زمان طول میکشه به قولی سنتی عمل میکنم و احترام خانواده هر دو طرف رو میگیرم  که اخرش هم تو امتحان رد میشم
موندم دیگه این کارو تکرار نکنم
الان عقل میگه  تو که نیستی باید طرف به یه چیزی مشغول باشه  مثلا دارای کار باشه . منو  هل داده به سمت شاغلین چه جورم  ول نمیکنه مغز .
یه طورایی پاره وقت باشه / هم خدا و هم خرما  رو میخوام   این مثاله/

الان هم 5 نفری زیر ذره بین  قرار گرفتن  ، چون عاشق نیستم مهم نیست هر چقد نفر باشه . اما میدونم انتخاب سخت تر میشه . اره میدونم
کلا نمیدونم دارم چیکار میکنم  شما نظر بدین شاید به من کمک کنید
اره  شاغل کمک مالی داره - نصف روز تو خونه نیست- غیره و غیره ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)