سلام..
والا روی صحبتم با همه برادرا و خواهراست..
من یه پسر جوونم و در فکر ازدواج..
خودتون بهتر میدونید واسه آستین بالا زدن بالاخره یه سرمایه ای واسه شروع زندگی وفراهم کردن نیازهای خونواده لازمه اینکه درش شکی نیست..
حالا من اینجا میخوام از تجربیات مادی و اقتصادی شما استفاده کنم..
میخواستم همه ی بچه های این سایت از شغل و درامدشون بگن واینو بگن با چه مدرکی دارن چه کاری انجام میدن و چه مقدار  حقوق و درامد دارن..
میخوام از ایده های اقتصادیتون واسم بگین و بگین که چطوره سرمایه بدست میارید..
فرقی نمیکنه چه پیشه ای دارید فقط خواستم از تجربیات کاری و پولیتون استفاده کنم شاید نظراتتون بهم کمک کنه بلکه منم به یه نون و نوایی رسیدم..
خدا بهتون توفیق بده..
با آرزوی موفقیت
خدانگهدار

مرتبط:

ایده ها، خیالات یا آروزهای دست یافتنی؟

ایده های شما برای کارآفرینی

یک ایده خوب برای چند هدف خوب

تجربیات و ایده های شما در مورد کسب و کار خانگی؟

اگه ایده هام را عملی کرده بودم خیلی پیشرفت کرده بودم

درخواست ایده برای کسب در آمد از طریق طراحی و برنامه نویسی وب

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه

تجربیات و ایده های شما در مورد مدل مدیریت اقتصادی خانواده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)