چرا خونواده ها با ازدواج دخترای 17-18 ساله مشکل دارن؟
من الان 23 سالمه
وقتی 15 سالم بود یکیو دوس داشتم می خواستم باهاش ازدواج کنم
که خونوادم شدیدا اعتراض کردن، منم بیخیالش شدم
بعد از اون تصمیم گرفتم دیگه عاشق کسی نشم که بخوام به خاطر نبودش این همه زجر بکشم
الان که 23 سالم شده خونوادم اصرار دارن ازدواج کنم
الان که تو درس و کارم موفقم اصرار دارن ازدواج کنم
اما من هیچ تمایلی به ازدواج ندارم
دیگه اون شور و شوقی که تو 15 سالگی واسه ازدواج کردن داشتمو ندارم
احساس می کنم افسردگی گرفتم و دیگه حتی حوصله ی خودمم ندارم
الان فقط به تنها چیزی که فک می کنم پیشرفته
چون خیلی وقته ازدواجو حذف کردم از زندگیم
می خوام بدونم من الان فرقم با اون دختری که 15 سالش بود چیه؟
نه می خوام بدونم چیه؟!
که اون موقع نذاشتن ازدواج کنم الان اصرار دارن به این کار؟
چرا خونواده ها این جوری برخورد می کنن با آدم؟
چرا تو جامعه ی ما وضعیت زندگی این جوری شده؟
مطمئنم این مشکل خیلی از دخترای دیگه هم هست
یه مشکلی شاید هیچ کسی نمی خواد حلش کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)