سلام خدایا شکرت واسه داده و نداده ات
ی دختر 28 ساله با سه تا خواهر 26 , 23 و 21 ساله و دو برادر که یکیش معلوله مادرزادی نیست و یکیشونم 35 ساله . همه مجرد بجز برادر بزرگم که با داشتن یه بچه تو یه اتاق زندگی میکنن و هممون تو خونه صد متری .

خیلی دلمون از داداش بزرگم پره پدر پیرم کارگره بخدا که باورتون بشه واسه دو روز بیست هزار تومن، میدونید چقد سخته ۱۲ ماه سال و با لباس زیر و دامن و زیرشلواری و روسری پوشیدن که اونم موقع پریودی تو گرمای تابستون بو گندت خودتو هلاک کنه یعنی چی؟

میدونید بیشتر وقتا از گشنگی و قاروقور روده هاتون روسری به کمرت ببندی و انقد خودت و خواهرات رو به شکم بخوابید که دیگه شکل جهنمیا خوابتون ببره یعنی چی؟ میدونید همیشه برادرت بگه کفشاتونو قایم کنید که کسی اگه میاد خونمون نفهمه دختر زیاد داریم یعنی چی؟

میدونید مهمونی که زیادن میریم اگرم بریم همیشه میگه نمیخواد دخترا بیان الان همه میگن آهان دختراشونو آوردن که نشون بدن و بگن میخوایم شوهرشون بدیم.

تازه ما که چهار تامون نمیخواستیم بریم هر مهمونی نوبتی یکیمون میخواستیم بریم یعنی چی؟ میدونید چند ساله آرزو به دلم مونده یه نماز شب بخونم چون چند بار خدا خواست نصف شب بیدار شدم نماز بخونم چون از بدبختیه من بابام میخواست بره پیش مادرم بخوابه و من بدشانسو که دید بیدارم ، و خدا میدونه که خودم چقدر عذاب کشیدم و میکشم چه شبهایی که گوشامو میگیرم و معذرت میخوام ازتون میگم الانه که خودمو خیس کنم انقد دسشویی لازمم و تحمل میکنم که خدای نکرده چیزی نبینم ، خیلی سخته خیلییییی .....

بابام ازم متنفره ولی پدرمه من دوسش دارم و همش میترسم یه روز تنها باشم تو خونه حتما منو میکشه چون مزاحم پدر مادرمم تو خونه ، مدرسه و دانشگاه دولتی شاگرد اول و بچه مثبت بودیم مشکل جنسی و اخلاقی هم نداشتیم بد لباس و بی حجاب هم نبودیم مرتب و متانت و حیا و ایمان و... رو سعی کردیم رعایت کنیم .

درسته فقر مادی داشتیم ولی سعی کردیم انسان باشیم دیگه از خودم خجالت میکشم که خرج نون و آبی هم که میخورم بابامو اذیت میکنه خجالت میکشم که بخاطر فقر مالی خانوادم خواستگار برام نمیاد و جلو خواهرامو گرفتم که کسی هم واسه اونا نیاد اونام ندارن .

مگه روایت نداریم هر کی دختر بیشتر داره رحمت خدا برا اون خونه بیشتره ؟ پس خدایا شکرت رحمتت کو؟ میگن احترام پدر و مادر ، نماز اول وقت ، قرآن خوندن و اطاعت از فرامین الهی و... دیگه چکار کنیم؟

الانم با گوشی دوستم که مث خواهر برام عزیزه دارم ازتون کمک میخوام . دیگه نمیکشیم این زندگی خفمون کرده توان نداریم هر کاری میکنی همش باید صبر کنی صبر،صبر،صبر خدایا دیگه چقد؟

الان میگید حتما خداوند به اندازه توانتون ازتون تکلیف خواسته، میدونم خیلیا از ما شرایط بدتری دارن فقط دیگه به بن بست رسیدیم دعا کنید برامون برادرمم اکثرا بیکاره نمیتونیم و نمیخوایم بی احترامی کرده باشیم میترسیم بلایی سرخودش بیاره، سکوت در برابر مردهای خونه جز واجبات ماست.

کار هم برا ما دخترا هم نیست و شدنی نیست برامون التماس دعا دعا دعا، خیلی چیزا تو دلم مونده دیگه روم نمیشه بگم شرمنده تونم خیلی زیاد بود بخدا بخیل نیستم، گدا گشنه نیستیم ، از دارندگی و خوشی دیگران لذت میبریم فقط خودمون داغونیم داغون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)