سلام. من یه دختر هفده هجده سالم که تا این سن به هیچ پسری دل نبسته بودم . ولی چندوقت پیش با یه پسری آشنا شده بودم که 25 سالش بود. من یکم بیشتر از سنم نشون میدم. واسه همین فکر کرد 21 سالم باشه! این آقا به شدت آدم بوالهوسیه! خودشم اعتراف میکنه. ولی خوشتیپم هست. من خودم خوشگلم و پسر خوشتیپ واسم کم نیس. ولی نمیدونم چرا این پسره رفته توقلبم. ازم درخواست های بد کرد وقتی بهش نه گفتم ولم کرد.
الان نزدیک یکسال گذشته ولی نتونستم فراموشش کنم. میدونم از اون پسرای دختربازه . ولی دوسش دارم. به نظرتون چیکار کنم؟
اون دوسم نداره. ولی من عاشقش شدم. هیچ پسری غیر اون نظرمو جلب نمیکنه . با اینکه یکساله ازش بی خبرم و فقط تو فیسبوک جزو دوستامه . به نظرتون من با این عشق به یه آدم دخترباز هوس باز چیکار کنم؟


مرتبط :

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)