با سلام خدمت کاربرای عزیز سایت
به هم فکری همه عزیزان احتیاج دارم
سالای قبل من شنیده بودم اگه یه نفر برای بار سوم کنکور داد دیگه نمیتونه بده و باید یه سال صبر کنه! هنوزم همچین قانونی داره سازمان سنجش؟
من یه دختریم که شدیدا آیندم در گرو این کنکوره!! سال اولی که پیش بودم و کنکور دادم هیچی از پایه نخونده بودم و رتبم جالب نشد. برا سال دوم نشستم تو خونه خودم خوندم. چرا که وضع مالیمون زیاد خوب نبود که انواع اقسام کلاسا برم. ولی متاسفانه خودم تنهایی نتونستم همه چیو جمع و جور کنم و درسا تموم نشد! این بار رتبم 6 هزار نسبت به سال اول کم شد و رسیدم 10 هزار! ولی بازم اون چیزی که من میخواستم نمی شد!
یه سال دیگه بخاطر هدفم جنگیدم و 1-2 تا کلاس ضروری رفتم. فکر میکردم امسال خیلی خوب میدم و همین انتظارم با توجه به نتیجه آزمون ها داشتم!

 هر چند نزدیکای عید کم کاری کردم و الان عذاب وجدانم بخاطر همینه!از قضا کنکو رو خراب کردم...انصافا سخت بود! منی که فکر میکردم حتما قبول میشم حالا مطمئنم رشته خوب قبول نمیشم...

میخوام یه رشته دم دستی انتخاب کنم برم دانشگاه و درسارو دوباره مرور کنم همزمان سال دیگه بازم برم کنکور. چون دیگه خانودم اجازه نمیدن بمونم خونه.

با این اوصاف سال دیگه من میتونم برای چهارمین بار برم کنکور بدم؟؟؟
واقعا سردرگمم...ممنون میشم راهنماییم کن
فقط نگین بی خیال شو که زحمت 3 سالم هدر میره
من عاشق هدفم هستم و میخوام هر طور شده بهش برسم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)