سلام
من یه چند وقتی هست دچار یه مشکل یا شاید یه وسواس شدم که داره اذیتم میکنه میشه بگید وقتی که آدم به خدا میگه مثلا خدایا بهترین همسر واسه من از همه لحاظ که خوشبختم کنه نصیبم کن چون تو میدونی که خوشبختیه من با کیه ،اما بعدش همش استرس دارم که نکنه خدا واقعا میخواد من خوشبخت بشم ولی شاید بخواد من را با مثلا یه همسر بد رفتار یا مثلا یه همسری که بهم خیانت بکنه یا ......امتحان کنه  .

دوست ندارم بعد از این که این دعام میگم دیگه استرس بیاد سراغم این یعنی ضعف ایمان ، دوست دارم با اطمینان خاطر باشم بهتر نیست در هر مسئله ای هر چیزی که از خدا میخوام خصوصیاتایی هم که دوست دارم بگم ؟

یا این که بهتر بگم همه ی مسئله را میسپرم به خودت ؟اصلا دارم دیوونه میشم دوست دارم اطمینان و ایمانم به خدا همیشه بالا باشه میشه بگید شما چه چیزهایی وقت دعا کردن میگید اصلا چه طوری دعایی کنید؟

مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)