سلام به همگی
چطوری می تونم دوستان خودم رو به خواستگارها معرفی کنم؟

راستش من دختری تو سن ازدواج هستم که زیاد پیش میاد خواستگارها یا هر کس دیگه ای از من می خواهند که اگر دختری مناسب می شناسم معرفی کنم

هر چند خودم تا الان به جز چند مورد زیاد متوجه نشدم توسط چه کسایی معرفی می شوم .

برام سواله که اشکالی نداره بدون اجازه گرفتن از کسی معرفیش کنم؟

چون اکثراً با توجه به شرایطی که مد نظر خانواده پسر هست بدون اینکه شخصاً شناختی داشته باشم اگر در دوستان کسی مطابق با این معیارها باشه معرفی می کنم با این فرض که خود دو طرف باید همدیگه رو بررسی کنند .

و مورد دیگه اینکه بعضی وقت ها فقط شماره موبایل شخصی این دختر خانم ها رو دارم می شه این شماره رو بدم یا اینکه حتماً باید از کسی شماره منزلشون رو بگیرم؟

کلاً دختر خانم ها بررسی می کنند که چه کسی معرف بوده؟ یا اگر کسی به شماره موبایل خودشون زنگ بزنه ناراحت می شن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)