سلام من پسر جوانی هستم هجده سال سن دارم از نظر تحصیلی و خانوادگی وضعیت بسیار مطلوبی دارم اما همواره با یک مشکل نسبتا بزرگ روبرو هستم من از سن خودم بیشتر نشون میدم حتی تا ٢٥ سال شاید بخاطر استخون بندی من باشه یا اینکه خیلی زود ریش در آوردم به هر حال مشکلم رو مطرح میکنم .

من با زن ها و دختران سن بالا ارتباط برقرار میکنم به تازگی حس هرزگی میکنم چرا که به هیچکس نه نمیگم و باور کنید من سمت اونها نمیرم اونها میان و من قبول میکنم .

اما دچار نوعی افسردگی شدم اون زنان دائما از بدی شوهرانشان میگن و دخترانی که به من عشق دارن ولی من بهشون حسی ندارم در این شرایط دشوار گرفتارم . خواهشا فکر کنید برادر یا فرزند شما هستم من رو راهنمایی کنید

جسارتا این ارتباط های بنده تا حداکثر پیشرفته و در حال حاضر من واقعا از این گرفتاری پشیمونم و میخوام از یک طریقی نجات پیدا کنم اما نمیدونم چطور ؟

واضح تر اینکه نمیتونم یک مرتبه با همه بخاطر پشیمونی خودم بد رفتاری کنم و اونها رو از خودم دور کنم بعضی از اونها به راستی به من وابسته ان و من نه شرایط ازدواج رو دارم و نه قصدش رو .

خیلی ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)