من دختری هستم 23 ساله و همسرم 28 ساله و یه ساله که ازدواج کردیم وخیلی بهم علاقه مند هستیم اما شوهرم...
همیشه ازم شاکیه که من زیاد بهش محبت نمیکنم وقربون صدقش نمیرم وبش توجه نمیکنم..!!
درصورتی که من مرتب ابراز علاقه میکنم وباهاش مهربونم وکلی عاشقونه حرف میزنم واسش و بهش توجه میکنم از سرکار میاد میره میبوسمش وپیشش نباشم بش زنگ میزنم وحتی در نزدیکیمون هم اصلا براش کم نذاشتم وکلی بهش خوش گذروندم البته خودش هم همینطور.اما با این اوضاع بازم شاکیه ازم.اصلا شما خانما چکار واسه شوهراتون میکنید که این حرفوبتون نزنن یا مردا چی از زناشون میخوان بیشتر از این؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)