سلام
همیشه شنیدیم که خانوما باید در برخورد با نامحرم حجاب رو رعایت کنن، با عشوه حرف نزنن، شوخی نکنن، سنگین و با وقار باشن و ...
آقایون چی؟
دو تا از اساتید مرد دانشگاهمون که خیلی هم باهاشون بخاطر کارای درسی در ارتباطیم، بشدت با محبت برخورد میکنن. هر دو هم زن دارند یکی سنش بالاست و یکی جوونه. شاید واقعا قصدی ندارند و چون میبینند که من دختر ساده و محجبه و با حیا و چادری (تعریف از خود نباشه) هستم، باهام راحتن . . . 
ولی من واقعا اذیت میشم. من که ازدواج نکردم و الان در خوابگاه و حتی دور از محبت های پدرانه هستم. واقعا این کارشون درسته؟ یعنی هیچ حدی تو اسلام برای مردا نیست . . .
خب من میخوام سالم زندگی کنم و با سلامت روان به درسام برسم.
نمیگم خشک و تند برخورد کنن ولی اینقدر شوخی و محبت زیادی آدم رو حساس میکنه.
کاش یکی این رو به آقایون بگه!

رابطه باید با احترام دو طرفه باشه و بدون هیچ گونه ابراز محبتی . . . من اشتباه میکنم؟
در برابر برخوردهای زیادی خوبشون چه واکنشی نشون بدم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)