سلام بچه ها..
من همیشه سایت خانواده برتر دنبال میکنم اما بخاطر شرایط درسیم نمیتونم زیاد نظر بذارم و بحث وتبادل نظرکنم..
دوستانی که همیشه با تجربیاتتون سعی مینید گوشه ای از مشکلات دیگران حل کنید چون تجربه ی مفید دیگران کلید حل خیلی از مشکلاته حالا منم ازتون کمک میخوام
یه پستی قبلا دیدم راجع به اون رفیقی که گفته بود میشه با معدل 15 رتبه زیر 900 آورد یا نه و منم میدونم که میشه اما خب تلاش زیاد میخواد..
تعریف از خود نباشه دانش آموز خوبیم  و خانوادم روم حساب باز میکنن..
من امسال سوم تجربیم و خدایی امتحان نهایی ها خیلی سخت بودن یعنی من و دوستام که شاگرد اولای مدرسه بودیم و واسه معدل بالای 19 میرفتیم حالا احتمالا 17 میشیم..
حالا من بخاطر این موضوع  که معدلم کم شده خیلی روحیم از دست دادم..
هر چی که پشتیبان کانون و مشاورا  بهم میگن امتحانای امسال خیلی سخت تر شده و اکثر  بچه های زرنگ معدلشون اومده پایین بازم تو کتم نمیره همش حس میکنم از بقیه افتادم عقب و نمیتونم به خواستم برسم..
من از همین تابستون برنامه ریزی درسی منسجم دارم و واسه پزشکی تلاش میکنم اما این استرس معدل دست از سرم برنمیداره..
حالا شما میگین من چیکار کنم؟
دوستایی که خودشون یا آشنایان و دوستانشون تجربه دارن کمکم کنید لطفا
میدونم بعضی از بچه های که اینجا میان دانشجوی پزشکی هستن میخوام ازشون پرسم رتبه کنکورشون چند بوده وچه مقدارو چند ساعت درس میخوندن واسه کنکور..
متوجه شدم که خانوم دخمل بد پزشکی بین الملل میخونن میخواستم بدونم رتبشون چندشده که رفتن بین الملل خوندن؟
رو کمکتون حساب باز کردما پس تنهام نذارین رفقا..
 آرزوی سلامتی و توفیق دارم واستون
متشکر و سپاس گزارم
یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)