سلام...

چند وقت پیش توی یک سایت مربوط به مسایل زناشویی بود خوندم که یکی از راه های ارتباط عاطفی بین زن و مرد قلقلک دادن زن هستش....

البته مقاله ی بلندی بود و در مورد مسایل زیادی صحبت شده بود.یجاش هم در این مورد نوشته بود.....یخورده که با خودم فکر کردم دیدم  منم به عنوان یه پسر دوست دارم همسر آیندم بعضی وقتایی که شیطنت یا ناز می کنه قلقلکش بدم....وقتی فکر می کنم می بینم اینکار برام جذابه و یجورایی بهم حس قدرت می ده که خانومم بعضی اوقات اینجوری بخندونم و انونم بخواد از دستم فرار کنه...توی اون مقاله نوشته بود که خانوم ها هم از این کار خوششون میاد........

از خانم ها و دخترانی که این پست رو می خونند سوالم اینه که نظرتون در موردش چیه؟ یعنی شما هم از اینکار خوشتون می آید و لذت می برید؟

ممنون


بیشتر بخوانید ...

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)