سلام
یه سوالی شدیدا ذهن منو درگیر کرده. اینکه چه طور برای دخترای 18- 19 ساله خواستگار پیدا میشه ( با وجود اینکه مدرسه ای ان و هنوز وارد جامعه نشدن . مگر اینکه با دوست و رفیقاشون بیرون برن)

اونوقت برای دخترای امثال من که 23 - 24 سالشونه و لیسانس دارن . یه دونه خواستگارم پیدا نمیشه؟ واقعا چه جوریه؟ چرا سن ازدواج واسه دخترا اینقد تو ایران عجیب غریب شده؟!

مثلا دوست صمیمی خودم 34 سالشه هنوز ازدواج نکرده اونوقت یه بچه مدرسه ای عقد کرده س.. یا رفته سر خونه و زندگیش ..خیلی مسخره س..
خواهشا اسمی از قسمت نیارین که باورم نمیشه..
من الان خودم 23 سالمه ولی تا حالا یه خواستگارم برام پیدا نشده.. اصلا نمیدونم خواستگار چه جوریه.. چه شکلیه..
میخوام بدونم رمز موفقیت این دختر بچه فسقلی ها چیه که براشون خواستگار پیدا میشه اونوقت واسه من بدبخت که تا حالا تو عمرم به چشمای یه پسر حتی یه نگاهم نکردم .. چه برسه به اینکه بخوام رفیق باشم، خواستگار پیدا نمیشه؟

جالبه بدونین:

اینطوری بگم، حتی مادر یه پسر هم پیدا نمیشه منو برای پسرش خواستگاری کنه..
اونوقت این جا دختر 18 ساله پرسیده: با مادر شوهرش مشکل داره.
برام هم خیلی عجیبه هم ناراحت کننده س..
فقط دلم میخواد بچه مدرسه ای ها جواب بدن که راز اینکه براشون راه به راه خواستگار پیدا میشه چیه؟ یه دختر بچه مدرسه ای چی داره که دختر جوون تحصیل کرده نداره؟
ممنون.

 

مرتبط:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

 

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله

چون 20 سالمه بهم زن نمیدن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)