سلام
اصل سوال من اینه که نظرتون در مورد ازدواج خواهر کوچکتر با وجود داشتن خواهر بزرگتر  مجرد  چیه؟
یعنی اگه برای دختر کوچکتر خانواده خواستگار  بیاد  ( با وجود داشتن دختر بزرگتر مجرد تو خونه)   درسته که با ازدواج دختر  کوچیکه  موافقت بشه؟ 
شاید خیلی ها  بگن ارتباطی نداره و دیگه این حرفها گذشته  ولی  یه لحظه خودتون رو جای دختر بزرگتر مجرد  بذارید لطفا .

خیلی سخته تو با سن بیشتر مجرد باشی و خواهر کوچیکت ازدواج کنه بعد جلوی چشمت خواهر کوچیکت با شوهرش  بیان خونه و بگن بخندن و خواهر کوچیکت  آرایش کنه و شب با شوهرش تو اون اتاق خلوت کنه و طعم خوش همبستری با شوهرش رو بچشه و تو هنوز مجرد باشی و هیچ خواستگاری برای تو نیاد !
به نظرتون درست نیست که بذارن نوبت رعایت بشه تا هیچ دلی نشکنه .


مرتبط:

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

به خاطر اینکه خواهر بزرگتر دارم نمی تونم ازدواج کنم

از ترس واکنش های خواهر بزرگترم، دو دل هستیم که خواستگار راه بدیم

خواهر بزرگترم در ازدواج سختگیره ، من به خواستگارم چی بگم ؟

ازدواج با دختر کوچکتر با وجود خواهر بزرگتر

به دختری علاقمند شدم که دو خواهر بزرگتر مجرد داره

تحمل ازدواج خواهر کوچکترم رو ندارم

خواستگار خوبی دارم اما دو مانع جدی سر راهم قرار داره

خواهر کوچکترم ازدواج کرد، الان انگار سرخورده شدم

خواهر مجرد بزرگترم خیلی در حقم لطف کرده ولی مانع ازدواجم شده

ازدواج خواهر کوچکترم ، شانس ازدواج منو کم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)