سلام

من از وقتی که اومدم خونه شوهر کار کردم کارم هم توی خونه قالی بافی بود . ولی یک ساله که دیگه کار نمیکنم چون شوهرم به مشکلات ما زیاد نمیرسید من از روی لجبازی دیگه کار نکردم ولی حالا که می بینم دختر دم بخت دارم .

فکر میکنم اگه خودم کار نکنم فردا چجوری میتونم به دخترم جهزیه بدم چون واقعا تو این دوره زمونه سخت و شوهرم خرج خونه و زندگی رو همین در میاره  .

هیچ کار دیگه ای از دستم بر نمیاد می خوام بازم کار کنم ولی دخترم نمیذاره . میگه بابام از هر کجاست پیدا کنه و جهیزیه ی منو میده .

تو رو خدا راهنمایی کنید بر سر دو راهی موندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) جهیزیه (۳۶ مطلب مشابه)