وقتی پسری جواب زنگ و پیاماتونو نمیده و میخواد تحقیرتون کنه چیکار باید کرد؟
ایشون خواستگار من بودن و همو دوست داشتیم ولی بنا به دلایلی نشد که ازدواج کنیم. من ازشون معذرت خواستم و چون چند تا یادگاری دست من داشتن میخوام برگردونم. ولی جوابمو نمیده.نه زنگ نه پیام.
پدرم با لحن تندی به ایشون نه گفت و توهین کرد به ایشون و کاری کرد که من دیگه نمیتونم ازدواج کنم با ایشون چون رابطه خونواده من و ایشون کامل خراب شد با این اتفاقا.
من خودم به اندازه کافی ناراحتم از این قضیه ولی ایشون منو مقصر میدونن در حالیکه من بارها کتکم خوردم بخاطر ایشون ولی چه کنم که بد کردن خانوادم.

شهر ما از هم دوره من نمیتونم تنهای برم اونجا ولی نمیدونم چطور باید ازشون آدرس بگیرم وپ ست کنم.
اگه راهکاری بنظرتون اومد ممنون میشم بگین،
خیلی حالم بده هم از دست خانوادم و هم عشق و احساسی که اینطور تبدیل به نفرت شده از طرف کسی که عاشقشم هنوز ولی نمیتونم باهاش باشم دیگه.

کاش فقط میمردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)