سلام
من یه سوالی داشتم
من قراره بایه دختر 16 ساله عقد کنم. ایشون از نظر هیکل درشت اندام هستن و تقریبا اندام زنانه دارن
حالا سوالم اینه دختری تو این سن و با این خصوصیات از نظر جنسی احساس نیاز میکنه؟
من به شدت گرم مزاجم اما همش فکر میکنم دخترا تو این سن نیاز جنسی آنچنانی ندارن . نظر شما چیه ؟
هم خانما هم آقایون کمکم کنن
پیشاپیش متشکرم ازجواباتون

مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)