سلام
یه دختر  22 ساله هستم
لطفا راهنماییم کنید
چند ماه پیش یه خواستگار از اقوام دور داشتم که جواب منفی به ایشون دادم ...ولی چند هفته ای که از اون ماجرا گذشت وبیشتر فکر کردم دیدم دارم به ایشون علاقه مند میشم... الان چند ماهه با این علاقه که فقط خودم میدونم دارم سر میکنم ...خیلی سخته...من باید چه کار کنم...ایشون هنوز ازدواج نکردن...فکر میکنید هنوزم به من فکر میکنن؟

چون فقط یه بار تو این مدت دیدمشون و اون یه بار هم بی تفاوت نبودن و تمام مدت منو زیر نظر داشتن... دلم میخواست میتونستم این حرفو به یکی بزنم ولی حیف که نمیتونم و فقط قدرت تایپ حرفامو تو فضای مجازی دارم
ممنون که وقت گذاشتین...

مرتبط با برگرداندن خواستگار:

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چطوری به خواستگارم بفهمونم که من اون رو رد نکردم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)