سلام به دوستان خوبم در خانواده برتر
راستش چند روزه به خاطر یه حرف آرامشمو از دست دام!!!به خواستگاری که از اقوام بود چند وقت پیش جواب منفی دادم تا اینکه چند روز پیش گفت من تا الان هر چی که خواستم بهترینشو بدست آوردم پس مطمئن باش تو رو هم بدست میارم شک نکن!!!

این حرفش منو خیلی ناراحت و عصبانی کرده!!من مطمئنم جوابم هیچوقت عوض نمیشه ولی از حرفش ناخوداگاه ترسیدم!!من یه دختر مذهبی هستم و این خواستگاری هم خیلی رسمی برگزار شد پس چرا به خودش اجازه داد این حرفو به دختری با روحیات من بزنه اتفاقا با این حرفش  فهمیدم خیلی بیشتر از اونی که تصور میکردم مغروره و براش خیلی سخته که جواب نه شنیده!!

شما دوستان عزیز بخصوص آقایون چه برداشتی از گفته ایشون دارید؟؟ پیشاپیش ممنون از نظراتتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)