سلام
من شهریور ماه باید از پایان نامه ام دفاع کنم کارشناسیم هستم اولین بارم که میخوام دفاع کنم خیلی میترسم یکی از استاد داورامون یه خانم که خیلی گیر و نکته سنج هستش منم وقتی یکی از کارم ایراد میگیره دیگه خودم می بازم نمی تونم از خودم و کارام دفاع کنم .

علاوه بر قسمت تئوری من 8 تا شیت تو قسمت عملی هم باید ارائه بدم با ماکت به شدت استرس دارم شبا همش یهو بیدار میشم بهش فکر می کنم بعد دوباره میخوابم آخه من به شدت از رشته ای که دارم میخونم بیزارم این ترسم بیشتر میکنه که نکنه از پسش برنیام,شما موقع دفاعتون چکار کردید؟ چکار کنم که خوب دفاع کنم؟

ممنونم پیشایش به خاطر راهنماییاتون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)