دوست دارم خانوم ها و آقایون هر کدام غیرت رو برای زن و مرد بطور جداگانه تعریف کنند تا ببینیم چقدر نظرات مشترک و متفاوت در جامعه در اینباره هست و آیا میتونیم به تعریف مشترک و درستی برسیم با هم یا نه؟

برای تعاریفتون لطفا مصداق و مثال هم بزنید! مثلا در مورد لباس - ارتباطات - رفتارها - و ....

با تشکر


مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه

شوهرم روی من غیرت نداره

تعصب نامزدم روی من طبیعیه؟

وقتی با شوهرم در یه جمعی حضور دارم به شدت غیرتی میشه

از وقتی که عقد کردیم شوهرم روم حساس شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)