سلام
من پسری هستم 23 ساله ولی قیافم 28 سال میزنه و یه قیافه معمولی رو به پایین دارم !
ولی از نظر شرایط دیگه چیزی کم ندارم ، قد بلند! فوق لیسانس! خانواده دار و ....
میخوام برم از یه دختری خواستگاری کنم که 18 سالشه  ولی خیلی میترسم که اون توی افکارش منتظر یه پسر خوشگل و خوش قیافه باشه !
به همین خاطر به خانوادم گفتم که این دختر رو نمیخوام و به من نمیخوره!
ولی از اون طرف میترسم که آرزوش به دلم بمونه !
لطفا راهنماییم کنید.
اگه میشه دخترای 18 ساله جواب بدن یا اگه سنتون بیشتره با افکار دوره 18 سالگیتون جواب بدین !
 با تشکر


مرتبط:

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)