سلام
یه سوال دارم از اون افرادی که مذهبین و اطلاعات مذهبی دارن و احکام و اینجور مسایل رو میدونن
من یه خانوم جوان حدود 25 ساله هستم و متاسفانه. یا خوشبختانه مذهبی هستم و خدا و حلال و حروم و پاکی و ناپاکی و آخرت و ... به شدت برام مهمه
متاسفانه همسرم آدم نرمالی نبود اصلا اهل زندگی نبود دو ساله ترکم کرده نمیدونم کجا و هیچ خبری ازش ندارم دنبال طلاق هم رفتم ولی کلا مراحل طلاق خیلی طولانی و زمان بره. وکیل خوب و دست و پا دار هم گرونه و باید پنج سال بشه از غیابش بگذره تا اجازه ازدواج از دادگاه برام صادر شه و گرفتن طلاق غیابی .
الان توی این شرایط ازدواج برای من حرامه چون هنوز طلاق نگرفتم از طرفی هم خواستگار هم دارم چه برای ازدواج دایم و چه موقت . شاید چون تنها شانسم توی این زندگی فقط داشتن زیبایی است از طرفی خوب منم آدمم نیاز عاطفی و جنسی هم دارم ولی کلا از نظر شرعی امکانی وجود نداره
از زن بودنم مستاصلم پنج سال دیگه من 30 ساله شدم
ممنون میشم اگر راهی وجود داره کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)