سلام من 1 ماه پیش حماقت کردم و دست رو زنم بلند کردم حالا ول کن نیست
همش گریه میکنه هر چی میگم بابا اشتباه کردم معذرت میخوام کوتاه نمیاد هی میگه قلبمو شکستی تحقیرم کردی کاش باهات ازدواج نکرده بودم... رابطه جنسی هم قبول نمیکنه میگه روحیم بده عجب گیری کردما دیگه داره کفرمو در میاره
خانوما جان مادرتون بگید چیکار کنم بیخیال شه؟ هدیه و گلم براش گرفتم راه به راه محبت میکنم اما کوتاه بیا نیست


بیشتر بخوانید

اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)