سلام من ۱۸ سالمه ۵ ماه قبل با یه پسری آشنا شدم اون هم ۲۲ سالشه سربازه ۵ ماهه از آشناییمون میگذره خانواده هر دو تامون از این جریان اطلاع دارن به جز بابای من .

ولی هنوز آشنا نیستیم منم هر وقت میرم سر قرار همراه مامانم میرم که با مامانم تا حالا چند بار حرف زدن در مورد دوستیمون .

ما قرار گذاشتیم تا سال بعد عید منتظرش. بمونم تا اونوقت سربازیشو تموم میکنه کارشو جور بکنه بیاد خواستگاری .

چند بار بهش گفتم حالا رابطمونو قطع کنیم بعد از اینکه موقعیتت جور شد ادامه میدیم اونم واسه نامزدی ولی قبول نکرد همدیگرو خیلی دوست داریم پسر پاکیه به جز دوستت دارم هیچ حرف غیرمجاز یا ... بهم نگفته .

حالا موندم رابطمو باهاش ادامه بدم حرف بزنم یا فقط منتظرش بمونم؟

لطفا نظر بدید ممنون میشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)