سلام من یه پسر ۱۸ سالم . من نیاز های شدید روحی و عاطفی و جسمی و جنسی دارم که داره منو عذاب میده .

داره منو میکشه نابودم میکنه خیلی اذیتم میکنه دیگه صبر و تحملشو ندارم ! من تنهام هیچکسو ندارم ! نه دوستی نه فامیلی نه آشنایی هیشکی ! فقط مامان بابام هستن که زندگی در کنار اونا و تحمل و ساختن باهاشون از جهنم هم بدتره !

از بچگیم هیچ مهر و محبت و توجهی از اونا و نه از هیشکی دیگه ندیدم ! تو بدترین جاها و شرایط و موقعیت و توی سختی و گرفتاری و تنهایی و دوری و عذاب و ناراحتی زندگی کردم تا حالا !

من کمبود شدید محبت و توجه و عشق دارم دلم میخواد یه دختری کنارم باشه باهام زندگی کنه مال من باشه دوسم داشته باشه بهم محبت و عشق و آرامش بده منو از این عذاب و تنهایی و غصه و جهنم نجات بده ! من میخوام ازدواج کنم واقعا و شدیدا بهش نیاز دارم ولی نه شرایطشو دارم نه سنش رو نه طرفش رو !

هیچ دختری رو هم ندیدم و نمی شناسم و نه جایی رو بلدم که پیدا کنم نه کسی رو دارم که معرفی کنه نه هیچی ! هیچکس هم بهم کمک نمیکنه ! به مامان بابام گفتم ولی میگن تو الان زوده هیچی نداری بچه ای نمیتونی از این حرفا که مثل پتکی رو من فرود میاد و خورد و داغون و نابودم میکنه !

توی چت هم به هر کی میگم همینا رو میگه و سرزنش و مسخرم میکنه ! هیشکی باورم نمیکنه همه میگن بچه ای پول نداری کار نداری خونه نداری نمیتونی زندگی تشکیل بدی بچرخونی از این حرفا !

واقعا دلشکسته و نا امید و غمگین و افسرده یه گوشه افتادم هر روز گریه میکنم اشک میریزم فقط از خدا هم میخوام اونم کاری نمیکنه کمکم نمیکنه ! دارم می میرم ! فقط دیگه تنها آرزوم مرگمه از خدا مرگمو میخوام که برسونه راحت شم دیگه از این زندگی و دنیای جهنمی و مزخرف و عذاب آور !

نه سرگرمی دارم نه دلخوشی نه شادی نه آرامش و آسایش نه خوشحالی نه خوشبختی نه رفاه هیچی ! داغون داغون ! ای کاش یه دختری مثل خودم وجود داشت که نه باهام ازدواج کنه حداقل درد من بد بختو بفهمه درکم کنه ! ای خدا مگه تو خودت نگفتی که سن ازدواج همون سن بلوغه نگفتی کسی که به خاطر نداشتن همسر به گناه میفته نیاز داره واجبه که ازدواج کنه پس چرا برای هیچکس فراهم نکردی ؟!

ای خدا بعضی از این دختر پسرا که تو نوجوونی ازدواج میکنن خونواده هاشون کمکشون میکنن میرن خونه ی همدیگه نه که خونه ی جدا داشته باشن یا عقد میکنن هر کدوم خونه ی خودشونن تا کم کم که تونستن خونه و کار و درآمد پیدا کنن اینا پس چین آدم نیستن اینا چجوری تونستن ؟! کم نیستن اینا ! پس چرا من نمیتونم مث اونا باشم ؟! چرا واسه من جور نمیکنی ؟!

آدم همسر میخواد که توی مشکلات و گرفتاری ها و سختی های زندگی کنارش پیشش باشه بهش کمک کنه با هم دیگه زندگی رو از پایه بسازن همدیگرو به رشد و کمال و پیشرفت برسونن وگرنه اگه قرار باشه تو سن ۳۰ ۴۰ سالگی که خودش یه عمر جون کنده عذاب کشیده به تنهایی همه چی بدست آورده پول خونه ماشین کار وقتی همه چیزو گذرونده پشت سر گذاشته جوونی و عمر و نیرو و نشاطش رو هم از دست داده اون موقع دیگه همسر میخواد چیکار ؟ واسه چی میخواد دیگه به چه دردیش میخوره ؟!

نمیشه آدم ازدواج کنه از صفر شروع کنه کنار ازدواج کنار همسرش هم درس بخونه هم شغل پیدا کنه هم درآمد پیدا کنه زندگی رو بسازه رشد بده ؟!؟! ای خدا دردمو برم به کی بگم کیه که بفهمه درک کنه حالمو کمکم کنه ؟! خودت که میگی دوستی و دوست شدن گناهه حرومه درست نیست نامحرمه ! برو ازدواج کن ! ازدواجم که نمیتونم بکنم برام جور نمیکنی ! تقوا هم که نمیتونم پیشه کنم به حرف آسونه ولی به عمل خیلی سخته ! پس من چه خاکی تو سرم بکنم ؟!؟! ای خداااااااا ! صدامو میشنوی ؟!

به من توجه داری منو حالمو میبینی درک میکنی یا نه ؟! چرا کمکم نمیکنی حالمو خوب نمیکنی اونی که میخوام بهم نمیدی ؟! خدایا جون هر کی که برات عزیزه جون پیامبر و امامات به حق اونا مشکل من و همه جوونای مث منو حل کن بهشون همسر خوب بده خوشبخت و عاقبت به خیرشون کن از ناراحتی و غصه و عذاب و گریه نجاتشون بده ! ( شکلک خییییلییییی ناراحت و غمگین و غصه دار و دلگرفته و دلشکسته و داغون و در حال گریه ی شدید !!! )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)