تا حالا شده دعوا توی خونه هاتون بالا بگیره و صداش به گوش همسایه برسه ؟ یا بر عکس صدای دعوای همسایه رو بشنوید مثل جیغ و داد؟
اگه آره چه حسی به اون همسایه دارید چی درموردشون فکر می کنید؟؟
بنا به دلایلی صدای دعوای ما به خونه ی همسایه ها چند دفعه رفته و من از بس که ترسیده بودم عصبی بودم  با صدای جیغم فکر کنم  همسایه ها شنیدن یعنی الا نسبت به من چه فکری می کنن؟همش می گم اونا که جای من نبودن ببینن چه خبر چی دیدم و چی شده ؟اما بازم میگم مردم که به این چیزا فکر نمی کنن صد در صد میگن دختر بدیه ؟؟؟؟؟
اگه ممکنه نظر واقعیتون رو بگید ممنون میشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)