سلام ...
من یه دختریم 22 ساله سال آخر کارشناسیم تقریبا خانوادم مذهبی و آبرومندن . خودم تا جایی که بتونم خط قرمزایی برا خودم دارم و حجابمو هم رعایت میکنم قصد ازدواج دارم و خواستگارم دارم ولی فک میکنم البته همه میگن که در حدت نیستن مثلا اکثریت زیر دیپلم هستن و خانوادشون از ما پایین تره .

واقعا موندم چیکار کنیم چند روز پیش تصمیم گرفتم از خدا بخوام یکی که هم کفو و خوب باشه رو برام بفرسته البته بی نهایت اجتماعیم و بیرون زیاد میرم البته با حیا و آبرو... بعضی موقعها فک میکنم یعنی خدا یه بنده به دلخواه من نداره میدونم خدا بزرگه و هر کسی رو با جفتش آفریده ولی تصمیم گرفتم عاجزانه و باتمام وجود شریک زندگیمو فقط و فقط از خدا بخوام از چه راههایی میتونم این درخواستو از خدا بکنم .

خواهشا هرکس تجربه یا پیشنهادی داره کمکم کنه. در خصوص نماز جعفر طیار نظرتون چیه جواب میده تا حالا کسی امتحان کرده؟؟؟
پیشاپیش از وقتی که در اختیارم گذاشتین بی نهایت ممنونم
اگه دوست داشتین برا حاجت روا شدن تمامی حاجتمندانم پنج تا صلوات بفرستین!!!


بیشتر بخوانید ...

یکی پیله کرده که چرا تا حالا ازدواج نکردی، چی بهش بگم؟

دختری 29 ساله ام که جهیزیه ندارم، به ازدواج کردن امید داشته باشم؟

یه بغض سنگینی رو گلومه که فقط خدا حالم رو میدونه و بس

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم

صفحه گفتگوی گوهران کشف نشده

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

در 53 سالگی هنوز مجردی رو تجربه می کنم

27 ساله شدم، دلم می خواد یک مرد کنارم باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)