سلام؛راستش من به شدت به راهنمایی شما نیاز دارم...راستش من یه مدتی هست ک متوجه رفتار ها و نگاههای دزدکی همکلاسیم نسبت به خودم شدم؛اوایلش بی اعتنا بودم و خودم رو میزدم به کوچه ی علی چپ ...

اما بعد یه مدت‌خودم رو باختم...دیدم ک عاشقش شدم؛ من اهل این چیزا نبودم اصلا؛تاز ترم‌۲ایم اخه! من برعکس اکثر دخترای کلاسمون خیلی دختر اروم و ساکتی ام اینو من نمیگم همه ی همکلاسی هام میگن؛

حتی یکی از اساتیدمون‌ هم گفته‌ک تو دختر اروم و درونگرایی هستی؛اما هیچ کس نمیدونه این روزا پشت ظاهر ارومم چ خبره! من تعریف از خود نباشه چیزی از ظاهر کم ندارم و دختر خوش قیافه و خوش اندامی هستم حتی تو این مدت کوتاهی ک اومدم دانشگاه حدود۴نفر بهم پیشنهاد اشنایی دادن اما نه‌من اهل ابنجور روابطم نه دگ کسی به چشمم میاد...فکر و ذکرم شده این اقا پسر؛

من حتی بخاطر ایشون و اینکه خدا ازم راضی باشه و ارزوم رو براورده کنه شروع ب نماز خوندن کردم؛بار ها از شدت گریه محکم جلوی دهنمو گرفتم ک صدای هق هقم بیرون نره؛حتی یه مدت ک حالم بد بود خونوادم هم متوجه تغییر رفتارم شدن و مدام میپرسیدن تو چت شده...

جدا از نگاههاش ایشون واقعا پسر خوبین؛ خیلی اقاس واقعا؛ بعضی وقتا  یه حرکات و رفتاری میکنه ک بیشتر عاشقش میشم و دلم میخواد براش بمیرم ...وقتایی ک کنارم وایمیسته یا هم صحبت میشیم واقعا قلبم تپش وایمیسته!!!

دیگه نمیتونم این شرایط و افسردگی و تحمل کنم؛ احساس احمق بودن میکنم وقتی میبینم همه با عشقشون بیرون میرن و هزار تا کار دگ میکنن اما من عاشق کسیم ک خبر نداره دوسش دارم...میشه راهنماییم کنید...

ایا امکانش هست تو این دوره زمونه یه پسری از یه دختری خوشش بیاد ولی به مدت طولانی پا پیش نذاره و علاقشو ابراز نکنه؟ راستش من الان۴یا۵ماهی میشه ک منتظرم و هیچ اتفاقی نیوفتاده حالم‌ از نا امیدی بهم میخوره ولی دیگه واقعا دارم امیدم رو از دست میدم...

خواهش میکنم اگه همچین تجربه ای داشتین یا تو اطرافتون دیدین راهنماییم کنین؛ امکانش هست پسری سعی کنه علاقشو پنهان کنه اونم تو این دوره زمونه ک تا پسری از یه دختری خوشش میاد زرتی میره و بهش پیشنهاد اشنایی میده!!!و در اخرم یه خواهشی  از اقا پسرای محترم داشتم لطفا و خواهشا اگ به دختری علاقه ندارید انقد دزدکی زیر نظر نگیرینش ؛همه مث هم نیستن یه سری ها هم مث من سست عنصرن و اسیر همین نگاهتون‌ میشن...

همه ارزویم این است که ببینم از تو رویی
چه زیان تو را که من هم برسم به ارزویی...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)