سلام
من دارم دیوونه میشم. نمیدونم چیکار کنم ؟ همیشه مشکلاتم عجیب و غریبن . من خیلی نمره هام خوبه . ولی دیگه انگیزه ای ندارم .
هر چی به اهدافم فکر میکنم، جملات مثبت میخونم، هی به خودم میگم تو میتونی ...
من رتبه اول کلاسمونم . ولی دیگه دارم ناامید میشم. اصلا اصلا حوصله ندارم. نمیتونم. نمیکشم.
خدا منو ببخشه ولی حتی حال نماز و قرآنم هم نمیاد. حال هیچی . با اینکه میخوام ولی خیلی تنبل شدم. نمیدونم انگار دچار ی جور اختلال دو قطبی شده باشم!!! ی وقتا خیلی خوشحال و شادم، یه وقتایی هم خیلی ناراحتم. شایدم تو سن من طبیعیه (دبیرستان)
همه فک میکنن من چه قدر خوشبختم . شایدم واقعا هستم
ولی خیلی مشکل تو زندگیم دارم که بقیه ادما نمیتونن اونو ببینن و فقط از راه دور نگاه میکنن . چیکار کنم.. انگیزه ندارم برا زندگیم..
الان یکی از نزدیکانم دکترا خونده برا کارش مونده چیکار کنه. تازه اونم توی دانشگاه خیلی معتبر تو دنیا .
تازه فکر میکنم مثلا من درسمو خوندم.. بهترین رشته.. بهترین شغل... یه همسر..
تهش که مرگه!! هدف از خلقت من چیه اخه؟
اصن هدف از خلقت اینه که ادما به هم کمک کنن، توسط خدا آزمایش بشن، و بعدم به سمت خدا برگردن ؟ پس چه فایده داره...
اصلا چرا ما آفریده شدیم؟
چیکار کنم انگیزه داشته باشم؟؟ بتونم درس بخونم و شاد و عین آدمای معمولی زندگی کنم و به هدفام برسم؟ به اهدافم فکر کردن، جمله های مثبت و شعار دادن میتونم و... هم دیگه روم تاثیر زیادی نداره انقدر گفتم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)