سلام
دختری ٢٤ ساله هستم با تحصیلات و خانواده متوسط حدود یک سالی با پسر ٢٧ ساله ای با وضعیت مالی و ظاهر خوب که اتفاقا از آشناهای دور بود دوست بودم با قصد آشنایی ازدواج.
اوایل من زیاد رغبتی نداشتم چون میدونستم دخترای زیادی تو زندگیش بودن اما اون پسر هر کاری کرد برام تا من قبول کنم و باعث شد من عاشقش بشم تا حدودی به هم نزدیک شدیم تا اینکه که ایشون به من خیانت کرد و متوجه شدم رفته به خاستگاری .
البته خودش میگفت الکی بوده و از روی اجبار خانواده و نمی خواد ولی خب این یعنی منو نمی خواسته .
الان بعد سه ماه از جدایی مون یه خاستگاری برام اومده . این پسر از نظر سطح مالی و خانوادگی از ما خیلی پایین تر هستند ولی خود ایشون پسر بسیار خوبی هستند با شرایط تحصیلی و کاری عالی .
ایشون تو چند دیدار آشنایی خیلی تلاش کردن نظر منو جلب کنن اما متاسفانه چون هم قبلا تجربه خاصی نداشتن در اینکار هم موفق نبودن راستش من خودم هنوز نتونستم آدم قبلی زندگیمو فراموش کنم و چند باری هم به این آقا گفتم که دنیای زندگی قبلی ما از هم خیلی دور بوده .اما ایشون از زمان و فرصت خواستن . 
آیا به نظرتون آینده خوب ایشون میتونه معایب خانوادشو بپوشونه؟ آیا همین که پسر خوبیه میتونه واسم دوست داشتنی بشه ؟!
چون الان هر کاری میکنم نمیتونم دوسش داشته باشم و اینکه با توجه به اینکه تا حدودی من اولین دختر زندگی اونم این ارتباط قبلی من اگه بهش گفته نشه دروغیه که زندگی رو خراب میکنه .
با شرایط اون آقا و من ، ازدواج و اون هم در چنین موقعیتی درسته ؟!

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)