سلام و عیدتون مبارک
بیشتر اقایون جواب بدن لطفا
من کارمند هستم و شغل حساسی دارم ، هم بخاطر شرایط ظاهری خودم ( متاسفانه یا خوشبختانه ظاهر زیبایی دارم و محجبه هم هستم ) و هم شرایط کاریم ، تو محل کار خواستگاران زیادی دارم ( معلوم نیس که واقعا خواستگار باشن !!!) ، چون دقیقا نمی دونم بابت چی خواستگارم هستن خیلی مرددم .
بزرگترین مشکلم اینه که نمی تونم اونها رو به خونمون بیارم ( برای خواستگاری ) چون اونا مشتری هستن ،می تونید درک کنید ؟
همین طور تلفنی هم که پدرم بهشون اطلاعات خانوادگیم رو میده استرس میگیرم مثلا اصالتا کجایی هستیم یا چند خواهر برادریم یا تحصیلاتم یا محل زندگیمون ( کلانشهر ) البته همش عالیه ولی فکر کنید این اطلاعات رو به مشتری بدین خیلی حس بدیه خیلی خیلی
اگه به هر دلیل کارمون نگیره مشکلاتی برام پیش میاد ، یا ممکن به قصد دیگری به منزلمون اومده باشن خدا میدونه !
من با این طور خواستگارها چطور برخورد کنم ؟
کلا قیدشون رو بزنم به نظرتون ؟
مشکل دیگم اینه که خیلی سمج میشن بعضی هاشون  اونا رو چی کار کنم ؟
بماند که بعضی هاشونم خیلی بیخیال خواستگاری میکنن الان تماس میگیرن که ماه دیگه بیان و امروز و فردا میکنن و وقتی جواب رد میدی 6 ماه دیگه بازم فیلشون یاد هندستون میکنه !
کلا سر درگمم کمکم کنید مردم چرا اینطوری شدن ؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)