سلام
نمیدونم چجوری حرفمو بزنم  ولی احساس کردم خیلی ها دین داری و درست بودن رو فقط تو داشتن عفت میبینن
درست عمل کردن در سایر زمینه ها مهم نیس؟!
یه مثال میزنم چند سال پیش یه هم اتاقی داشتم مذهبی بود و در مراسمات به عنوان عوامل اصلی بود و از همه مهمتر عفیف دیدم شب امتحان داره تقلب مینویسه  پرسیدم داری چه کار میکنی گفت تقلب مینویسه گفتم اخه از تو بعیده و ....
حالا واسه شما  مخصوصا شما خانوم ها دین داری شوهرتون یا خواستگارتون فقط تو این خلاصه میشه که عفیف باشه ؟
ایا مهم نیس تو شغلش اهل حرام حلال است ؟
ایا نمی پرسین اگه کارمنده چجوری استخدام شده با پارتی بازی یا بدون اون ؟
و یا اگه کارمنده از کارش میزنه یا نه ؟

یه خاطره دیگه هم میگم  باز از تقلب
چن سال پیش یکی از دوستام که مثلا تیپ نسبتا مذهبی داره میگفت سر جلسه امتحان یکی از دخترا بهم رسوند  وگرنه می افتادم . بعد میگفت دختره با مرامی بود . من با شنیدن این داستان حس بدی به دختره پیدا کردم .
من شاید دختری که در مجردی با پسری دوس بوده و باهاش دست داه و حتی لب هم داده رو شاید بگیرم  ولی دختری که تقلب رسونده رو اصلا و ابدا


بیشتر بخوانید ...

اجر و ثواب دنیوی و اخروی عفت پیشه کردن

نمیتونم که تا 60 سالگی عفت پیشه کنم

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)