سلام

من یک ماه پیش با یه آقا پسر یه ارتباط تلفنی و اس ام اسی داشتم و قصدمون ازدواج بود اما بخاطر شرایطی نشد که با هم ازدواج کنیم الان یه خواستگار دارم .

سوال من اینه ایشون می تونن پرینت اس ام اسا رو از شرکت مخابرات بگیرن ( شنیدم اگه آشنا داشته باشن پرینت می دن ) این فکر خیلی ذهنمو مشغول کرده و خیلی می ترسم همسر آیندم از این رابطه مطلع بشه لطفا راهنماییم کنید.


مرتبط:

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)