متن:
سلام.
من موضوعی قبلا داشتم که مدتی درگیر بودم و نتونستم سر بزنم که دوستان هم دیگر سر نمیزنن که دعوت میکنم لطفا مجددا بهش سر بزنید چون پاسخ نظراتو دادم و سوالات جدیدی هم داشتم:
چطور خانم وابسته پیدا کنم؟ + دردسرهای احتمالی وابستگی

اما در دنباله ی اون سوالی برام پیش اومد که کمی متفاوته.با راهنمایی دوستان احتمالا من "لمسی" هستم.دوستان اکثرا اشاره داشتند "لمسی" ها شل و ول هستند و کارهاشون رو هم با سرعت کمتری انجام میدن.

من نظافت شخصی از جمله شیو کردن به موقع موهای بدن و تنوع در پوشیدن لباس منزل برام مهمه.این شل و ول بودنی که اشاره شد یعنی در نظافت هم تنبلی میکنند یا این که نه به خودشون میرسن اما سرعتشون کمه؟(به خصوص لمسی ها لطفا از خودتون بگید)

کلا فکر کنم منظور از شل و ول بودن رو فهمیدم چون دور و برم دیدم حتی راه رفتنشون هم کمی آهسته و انگار با نازه :خخخ درسته؟ میخوام بدونم در نظافت و رسیدن به خود هم شل و ول بودن هست؟


علاوه بر لمسی ها به طور کلی چطور از این موضوع مطمئن شم که دختر خانم به این مسئله اهمیت میدن؟ بالاخره سوال مستقیم در مورد نظافت شخصی شاید توهین آمیز باشه و از طرفی اگه به ظاهر نگاه کنم هم که خب تو روز خواستگاری اغلب آراسته اند.

ممنون از وقتی که گذاشتید

مرتبط:

شناخت بصری ها ، سمعی ها ، لمسی ها و جنبشی ها

آیا عشق میتونه بحث بصری و لمسی بودن رو به حاشیه ببره ؟

نظر مردان در مورد همسر لمسی

من لمسی هستم ، می خوای آرومم کنی بغلم کن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)