سلام
یه دختر تو یه خانواده مذهبی نه متعصب!
18-19 ساله امسال دیگه انشاء الله میرم دانشگاه و وارد عرصه ی اجتماع میشم
راستش مشکل من چادره!!!  من نمیخوام چادر سر کنم اصلاً دوسش ندارم اما خانواده ام مجبورم میکنن هر چی بهشون میگم من چادر نمیخوام میگن بگو میراث حضرت زهرا سلام الله رو نمیخوام دیگه هی میگن برو تحقیق کن راجع به حجاب میگم با تحقیق انتخاب کردم راهمو باورشون نمیشه!!!  چیکار کنم؟؟ 
چادر واسم نفرت انگیزه!!  با تعصب جواب ندید لطفا
من میگم چادر و باید زمانی سر کنی که با تک تک سلول هات ارزششو لمس کرده باشی و حالا درک نمیکنم زور و اجبار هم حالیم نیست تا حالا هم تنها کاری که کردم احترامشونو نگه داشتم نمیخوام حرمتا بشکنه...
من تفکرات مذهبی زیادی دارم نماز و روزه هم انجام میدم ولی تو زمینه چادر اصلا نمیتونم با خودم و خونوادم کنار بیام... راستش من تو چادر خود واقعیم نیستم!

مرتبط:

گاهی نیاز می بینم حجابم برتر باشه گاهی نه

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

بیرون از دانشگاه با چادر، داخل دانشگاه بی چادر

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

گاهی چادریم و گاهی بد حجاب


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)