سلام
من دختری 24 و مذهبی ام. انقدری مذهبیم که حلال و حروم برام مهمن و اینکه دلم میخواد یک زندگی رو شروع کنم که بی گناه باشه و دل امام زمان رو نشکنم تو ازدواجم.
به خود آقا امام زمان و حضرت زهرا هم متوسل شدم که تو ازدواجم کمکم کنن.خیلیم خواستگار داشتم اما اونا خیلی مذهبی نبودن و اینکه اعتقادات من برا بعضیاشون خنده دار بود.
مثلا عروسیهای این زمونه اکثرا پرگناهن و من نمیتونم با گرفتن همچین مراسماتی دل اقا رو بشکنم. هر وقت خواستگار میاد برام بعد از ایمان و اخلاقش این برام مهمه که این اقا چطوری میخواد مراسم بگیره .خودم خیلی از عروسها رو میبینم که برا یه شب دنیا و اخرتشونو میسوزنن اما من بخدا میترسم از این کارا و دوس ندارم دل اقا رو بشکنم بخود امام زمان گفتم دستمو بگیر یک زندگی رو شروع کنم ک توش گناه نباشه یا حداقل با گناه کمی خدایی نکرده شروع بشه چون این زمونه گناه نکردن خیلی سخته.شما میگید چکار کنم هر وقت خواستگار میاد خیلی تو فکر این چیزامیرم.بخدا دختر پر توقعی نیستم فقط اینکه طرفم نماز بخونه روزه بگیره اخلاقش بد نباشه و اینکه منو همین جوری ک هستم باور کنه و قبولم کنه.بخدا مشکل من همین اول ازدواجه بعدش دوس دارم یک زنی برا شوهرم بشم که به داشتنم افتخار کنه.
از همه دوستانم التماس دعا دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)