با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز
راستش سوالی که میپرسم شاید واستون خنده دار باشه یا بگین ای بابا اینم شد مشکل. ولی من چندبار راجع به مسایل خیلی مهم زندگیم از شما عزیزان راهنمایی خواستم و از همتون ممنونم. چند ماه دیگه عروسی برادرشوهرمه، از الان همه داره تدارک میبینن و لباس میخرن ولی من به خاطر وضع مالی شوهرم تصمیم گرفتم لباسی که سه سال پیش خریدم و توی عروسی خواهرم و دختر خالم پوشیدم رو بپوشم. البته شیکه و بهم میاد. ولی همه دوستام میگن عروسی جاریته باید بترکونی و .... شوهرمم با اینکه دستش تنگه میگه نه واست لباس میخرم. نظرتون چیه؟ اگه توی عروسی جاریم زشته لباس تکراری بپوشم؟
در ضمن میگن تو عروسی جاریا رو مقایسه میکنن.
اگه لباس نخرم شوهرم بد عادت میشه؟ اخه دلم نمیاد تو این شرایط اذیتش کنم.
در ضمن از اقایون معذرت میخوام، چون میدونم این سوالم از نظرشون پیش پا افتادست

مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)