سلام.من 19 سالمه تو سن خیلی کم کلاس سوم ابتدایی موقعی که از هیچی خبر نداشتم با داخل کردن انگشت تو الت خودارضایی میکردم.اما هیچ خونی مشاهده نمیکردم بعد با فرو کردن جسم خارحی خودارضایی کردم اما حدود 1 سال بعد موقعی که کلاس چهارم بودم چند قطره خون رو لباسم دیدم.بعد به مامانم گفتم بردتم پیش دکتر و دکتر گفت اوضاع جسمینت مساعده برا پریود شدن و طبیعیه که پریود بشی بعد اونم مرتب هرماه پریود شدم.
تا چند سال خودارضایی نمیکردم اما حدود 2 ساله که دوباره درد لعنتی رو شروع کردم.اما بدون داخل کردن چیزی.
من حتما پرده م پاره شده؟
پزشک نوع پارگی رو تشخیص میده که مثلا در اثر رابطه بوده یا نه؟
اگه تشخیص بده برگه سلامت میده یا باز هیشکی حاضر به ازدواج نمیشه باهام؟
البته بگم کلا تو فامیل و خونواده ما معمولا کسی قبل ازدواج پیش پزشک نمیره اگه اینجوری باشه ممکنه طرف متوجه موضوع نشه؟
آخه میدونین اگه با کسی رابطه داشتم باز یه چیزی اما نمیخوام به خاطر یه حماقت بچگی کل اینده م تباه شه.
همه میگن قیافه خیلی جذابی دارم و موقعیت های خیلی خوبیم پیش میاد واسم.
لطفا کمکم کنین. یه راهی بگین.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)