سلام

ببخشید میدونم این سوال و خیلی ها پرسیدن ولی من واقعا گیج شدم و نمیدونم باید چیکار کنم.
در مورد اینکه آیا خواستگارمون قبلا دوست دختر داشته یا نه،؟! فیلم های ناجور دیده یا نه ،یا اصلا رابطه داشته....!!؟؟
تو نظرات گفته بودید که نباید مستقیما اینها رو بپرسیم،درسته؟؟
من الان چی کار کنم؟
آقایی هستن با سن بالای 30، که چندین ساله کم و بیش میشناسمشون. ظاهر موجه و مودب و سربه زیری داشتن. تو این سالها ازشون بی احترامی یا حتی یه نگاه ناپاک احساس نکردم.
حتی موضوع ازدواج رو از طریق یکی از دوستان مشترک مون مطرح کردن و مستقیما به من نگفت.
مادرم از همون اول نسبت به محیط کارشون مشکل داشت و میگفت تو این محیط ها همه جور آدم هستش که بعضی هاشون ممکنه از نظر اخلاقی مشکل داشته باشن
اما من کاملا به خودشون اطمینان داشتم.تا اینکه از گوشی دوستم دیدم که تو این نرم افزارهای چت ،مطالبی گذاشتن که نمیدونم چطوری بگم ، در مورد عشق بازی و اینجور مسایل بود.
اون روز تموم دنیا رو سرم خراب شد..من خودم نه تاحالا راجب این مسایل تو نت مطلب خونده بودم نه با دوستام ، نه حتی مادرم صحبت کرده بودم!!!
برام واقعا قابل قبول نبود...
شما میگید ازشون نپرسم ، ،،،! ؟ نمیدونم ! واقعا اگه کسی اینقدر راحت درباره این موضوعات تو نت مطلب میذاره ،باید به پاک بودنش شک کنم ؟؟؟؟
راستش اونقدر ناامیدم کرد که دیگه نتونستم جلوی مخالفت مادرم ازش حمایت کنم.
موضوع شغل و مخالفت مادرم و بهانه کردم و بهش جواب منفی دادم.
اما متاسفانه چون قبل از گفتن به خانواده ها یه مدت باهم صحبت کرده بودیم(که اونم من راضی نبودم ولی به اصرار ایشون برای شناخت همدیگه مجبور شدم) ، از احساس قلبی من خبر داره و اینکه ادعا میکنه اونقدر بهم علاقه داره که ازم نمیگذره و اجازه میخواد وقتی وضعیت شغل و مالی اش بهتر شد دوباره بیاد سراغ من،
اما من بخاطر اون موضوع ، نتونستم این اجازه رو بدم:-(
و ایشون الان اصرار داره که بفهمه دلیل طرد شدنش دقیقا چیه؟
ببخشید خیلی طولانی شد
فقط لطفا بگید که آیا باید الان این موضوع رو عنوان کنم ؟ یا اگه دوباره یه روزی برگشت و خواستم ادامه بدم راجع بهش حرف بزنم !!
اصلا من که از این بابت مطمئن نیستم!!! چطوری باید مطمئن بشم؟
از طرفی میترسم اگه دلیل اصلی و نگم ، نتونه فراموشم کنه و ....
ممنون میشم کمکم کنید...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)