سه تا سوال از آقا پسرا دارم خواهش میکنم دلسوزی نکن و راستشو بگن:
من یه دختر بین 20-24 سالم ،دانشجو، با ظاهر معمولی بدون آرایش ( و البته با آرایش زیبا وجذاب که دوست دارم فقط برای همسرم باشه)و حجاب مانتویی البته نه چسبان ونه ساپورت ولی مناسب سایز خودم  شوخ ومهربون البته بیشتر با دخترا ومعمولی یکم مهربون در حد عرف با پسرای نجیب که میشناسم

خانواده مهربون و با اخلاق جز بابام که بر عکسه وکمکم داره مارو ول میکنه از هر لحاظ چه پول چه عاطفه به همین خاطر میتونم بگم وضع مالی زیر متوسط

اما دوباره من اینبار دختری که از 10-12 سای پیش شایدم زودتر درگیر یه عشق واقعی از همونا که آخرش به خدا رسید با یکی از پسرای فامیل درجه یکمون  شدم که اون پسری نجیب مهربون خوش اخلاق و خوش تیپ...همه چی تموم! با چند سال اختلاف سنی

 جوری بود که تونست دل یه دختر مغرورو که سرش تو کتاب بود و به ازدواج حتی فکرم نمیکرد برد!
اون به تمام معنی عاشقم بود واقعا از اون عشقای ادبیات که می خوندیم از من ناز از اون ناز کشی
 هدیه میگرفت که من نمیتونستم بگیرم ،با اینکه تو یه شهرای جدا هستیم میومد من نمی تونستم برم  ازم ناراحت نمیشد وروز به روز عشقش بیشتر میشد آخر فداکاری وتو هرچی بخوای.... و نمیتونم بگم تابلو میشم
من عاشق که هیچ  دیوونه اش بودم البته به خاطر مسایل اخلاقی وایمان  و اینکه بدونم چه قدر دوستم داره و غرور ذاتی وناز دخترونه و با اینکه عاشق  نجابت، ایمان، اخلاق ،نگاهش صداش دستاش شونه هاش و... بودم  نه مکالمه ی تلفنی نه قرار بیرون نه بغل و .... فقط پیامک و ابراز علاقه نه چیز دیگه! با هم نداشتیم!
ولی شرایط خونه یه جوری شد که همه چی عوض شد و من داغون بودم به خاطر همین شرایطم برای اینکه نبینه و ندونه با یه بهونه با هاش تموم کردم .
البته بعد یه مدت دوباره اومد اما من مجبور بودم بر خلاف میلم دوباره با مهربونی نه بد اخلاقی از خودم روندمش نه یکبار چند بار  ای قضیه تکرار شد اما حالا یه سالی میشه که دیگه نیست...
با در نظر گرفتن اینکه شرایط مالی ازدواج رو نداره
1- دیگه دوستم نداره ؟
شما اگه با طرفتون همچین رابطه ی سختی رو داشته باشین با این شرایط دوستی های خیابونی که حتی به س.... هم میکشه باز پاش می مونین؟
2- اگه یه پسر مغرور بشه چه طوری رفتار میکنه؟
3- نجابت من هدیه ی اونه چون چشمام جز اون اصلا بقیه ی پسر هارو دیگه پسر نمی بینه یه آدم مثل خودم میبینه فقط اونه که جذابه! و به خاطر ایمان و شرایط الانم نمی تونم با هاش باشم فقط بگین چرا اینجوری شده ؟


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)