سلام

من دختری هستم که بزرگترین حماقت زندگیم و انجام دادم من با پسری از طریق چت آشنا شدم اولین بار که همچین اشتباهی کردم، با حجاب و چادریم و تا حالا هیچ کار بدی نکردم این بزرگترین اشتباه من بود اون پسر بعد از یه مدت که من بهش علاقه پیدا کرده بودم بهم گفت از قیافم خوشش نمیاد خب من دختری هستم که همه همیشه از قیافه و هیکلش تعریف میکنن و حالا احساس میکنم که خیلی زشتم، افسرده شدم از خودم متنفرم همش گریم میگیره

شما میگید چی کار کنم تا دوباره مثل قبل شاد باشم حتی الان دام گریه میکنم چون تک فرزندم خیلی احساس تنهایی میکنم روحم آسیب دیده خستم الان موقع امتحاناتم من ارشد فیزیک درسام سخته ولی اصلا روحیه ندارم اعتماد بنفسمو از دست دادم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)