سلام وخسته نباشید
راستش  تو دو راهی خاصی گیر کردم نیاز به مشورت تون دارم
یک دختر خانمی  به من معرفی شدن که تقریبا همه معیارهای مورد نظرم رو خودشون خدا رو شکر دارن ولی مشکل، اعتیاد بسیار مشخص پدرشون هست طوری که هر کس و ناکسی ایشون رو ببینن تشخیص میدن  .

البته من بشخصه خود دختر خانم واسم مهم هستن و دوسشون دارم موندم چطور خانواده م رو راضی کنم.
از دختر خانم هایی هم که این مشکل رو پدرشون دارن میتونم  بپرسم از شرایط شون بگن و اینکه چه حسی نسبت به پدرشون دارن و اینکه حاضرن بعد ازدواج رابطه شون رو با پدرشون کمتر کنن .

تشکر


مرتبط:

به خواستگاری دختری که باباش اعتیاد و سوء سابقه داره میرید؟

برادرم معتاده ، من شانس ازدواج دارم ؟

به تعریف بقیه دختر خوبی هستم اما پدرم معتاده

چون پدرم معتاده ، از گزینه های ازدواج پسران حذف میشم ؟

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

ازدواج با دختری که سه برادر معتاد داره

برادری دارم یازده ساله معتاده

آیا برای یک خواستگار مذهبی معتاد بودن پدرم مهمه ؟

بابام معتاده و میگه تو جلسه خاستگاری نمیام

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟

حاضرید با دختری که برادر بزرگش اعتیاد داره ازدواج کنید ؟

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

پدر شوهر و مادر شوهرم هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارن

پدر دختر مورد علاقم اعتیاد داره

مادر پسر مورد علاقم اعتیاد داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)