سلام

من داشتم برای مشکلم سرچ می کردم رسیدم به وبلاگ خانواده برتر . من یه خواهر بزرگ ترم. خواهرم که 5 سال از من کوچکتره داره ازدواج می کنه. من به خانواده م گفتم که به خاطر من کار اونو عقب نندازن این جوری من بیشتر کوچک می شم. ولی دل خودم شکسته .

خواهرم اهل دوستی با پسرا بود. من کنارش بودم که حداقل کار دستش نده. تو همه کارا بهش مشورت دادم.همیشه به شدت به من حسادت می کنه. مثلا میگه تو چرا مقطع بالاتری داری درس می خونی؟ یا سر ازدواجش دلم و خون کرد. همه ش می گفت تو مانع ازدواجمی تو نبودی من خواستگار بیشتری داشتم. برام احساس گناه ایجاد می کرد.جوری که از اضطراب دارو می خورم. همین جوری هم خدا رو بنده نبود دیگه حالا.

هم خودم هم مامانم 8 ساله داریم دعا می کنیم ولی نمی شه. تازگی ها یکی از همسایه ها خواب سفره حضرت رقیه رو تو خونمون دیده بود خوشحال شدم ولی بعد فهمیدم مال ازدواج خواهرم بوده نه من. من خیلی سر خواستگارام ضربه خوردم. تازگی هم یه شکست عشقی. هر دو مون هم و می خواستیم خانواده ها هم اول موافق بودن بعد از سمت اونا بهم خورد. خواهرم با جزییات میاد رابطه شو برام تعریف می کنه وقتی بهش میگم تو که شرایط منو می بینی اذیت می شم میگه تو حسودی. فهمیدم که به هر دلیل خدا منو نمی خواد. وگرنه دعام مستجاب می شد. حالا که نمی خواد منم دیگه کاری باهاش ندارم. خدا خواهرم و دوست داره نه منو چون اون اصلا سر ازدواجش اذیت نشد راحت بدون دعا.

دیگه برام مهم نیست ازدواج کنم یا نه چون دیگه خورد شدم. پیش همه سرشکسته شدم. 4 ساله هر چند وقت یه بار میرم پیش مشاور. الان دیگه رسما دارم داروی ضد افسردگی می خورم. درحالیکه  زیبا، تحصیلکرده محبوب  هستم. گفتن خیلی تو چشمی دعا هم گرفتم. فایده نداشت.  چند چند بار پیش اومده که پدرم می خواست به زور مجبورم کنه با مورد نامناسب- با تایید مشاور میگم- ازدواج کنم.از همه اونایی که دلمو شکستن نمی گذرم. قبلا می گفتن دلت دریاست ولی الان دیگه جوی لجن شده. اگر از ترس نبود نمازم نمی خوندم. حیفه روزایی که می تونستم با پسرا دوست شم نشدم. حیفه من که نذاشتم کسی دستش بهم بخوره. همه دوستام که دوست پسر داشتن ازدواج کردن. حیف روزایی که ارایش نکردم. حیف.


مرتبط:

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

به خاطر اینکه خواهر بزرگتر دارم نمی تونم ازدواج کنم

از ترس واکنش های خواهر بزرگترم، دو دل هستیم که خواستگار راه بدیم

ازدواج خواهر کوچکتر با وجود داشتن خواهر بزرگتر مجرد

خواهر بزرگترم در ازدواج سختگیره ، من به خواستگارم چی بگم ؟

ازدواج با دختر کوچکتر با وجود خواهر بزرگتر

به دختری علاقمند شدم که دو خواهر بزرگتر مجرد داره

تحمل ازدواج خواهر کوچکترم رو ندارم

خواستگار خوبی دارم اما دو مانع جدی سر راهم قرار داره

خواهر کوچکترم ازدواج کرد، الان انگار سرخورده شدم

خواهر مجرد بزرگترم خیلی در حقم لطف کرده ولی مانع ازدواجم شده

ازدواج خواهر کوچکترم ، شانس ازدواج منو کم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)