سلام
دوستان من یه راهنمایی برای جوش های روی بازومو تیرگی آرنج و زانوم میخوام
پیشاپیش از این که برام وقت میذارین سپاسگزارم
مسئله ای که میخوام بگم در مورد تیرگی قسمت زانو و آرنجه من از بچگی تیرگی این دو قسمت رو داشتم و با انتقاد و تمسخر خونوادم به این قضیه حساس شدم(ینی تا قبلش از نظر خودم کاملا زیبا بودم) ولی خب هیچوقت بخاطر اون تمسخرها غرورم اجازه نداد که برای رفعش اقدامی بکنم و همیشه سعی میکردم این موضوع رو بی اهمیت جلوه بدم و نسبت به روش هایی که بهم پیشنهاد میشد مقاومت نشون میدادم قبلا بچه بودم و کسی ازم انتظار نداشت برا ظاهرم تلاشی بکنم ولی الان که به سنی رسیدم که مستقل شدم(و انتخاب لباس و خریدن وسایل مورد نیازم با خودمه)ازم انتظار دارن و تعجب میکنن که به این موضوع بی توجهم و اگر لباسی بپوشم که پیدا باشه یا یکی مث خالم بهم راه حل میده یا یه جوری نگام میکنن که ینی با چه اعتماد بنفسی این لباسو پوشیدی!!! منم اصولا سعی میکنم لباس پوشیده بپوشم

ولی اولا من زیاد از لباسای پوشیده خوشم نمیاد و بیشتر لباسای باز دوست دارم و هر لباسی خوشم میاد ازین مدل هاست
دوما اینکه اینجوری هر لباسی نمیتونم بپوشم و تو انتخاب لباس خیلی اذیت میشم چون کلا هم هر چیزی نمیپوشم
من دنبال یه راه حل سریعم چون از کار تکراری خوشم نمیاد تو یه سایت پزشکی(فک کنم پزشک آنلاین) پرسیدم که این کرم هایی که گفته بودن تاثیر صد در صد داره یا نه که بهم گفتن نه صد در صد نیست این کرم ها هم خوبش خیلی گرونه و اگر جواب نده حسابی ضرر میکنم تا حالا چن باری ماسک و چیزای مختلفو امتحان کردم ولی تاثیر خاصی ندیدم
بدنم خیلی هم تیره نیست ولی چون درشتم و باقی پوستم روشن تره خوب به چشم میاد و اینکه رو بازوهام هم جوشای زیر پوستی متمایل به قرمز دارم که تاپ و اینا نمیتونم بپوشم (ینی میتونم ولی با پوشیدنش به جای اینکه خوشگل شم زشت تر میشم)

هر چی نگاه میکنم میبینم معمولا کسی مث من نیست(از من بدترم هستا ولی خیلی کمن) نمیدونم بقیه چرا اینجوری نیستن؟ ینی بقیه هم هستن و درمان کردن یا فقط من ذاتا اینجوریم؟

بیشتر بخوانید ...

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

درمان جوش صورت با روش های گیاهی، حجامت و زالو

تجربیات شما در مورد برداشتن خال های هم سطح

زشته که یه مرد خال های صورتش رو برداره ؟

جوش های قرمز در صورت قبل از شروع پریود

نمی تونم جلوی جوش زدن های صورتم رو بگیرم

توصیه های تجربه شده در مورد رفع جوش های صورت و بدن

راهکاری برای از بین بردن جوش های بدن دارید؟


مرتبط:

راهی برای از بین بردن مو ها بدون تیرگی بدن سراغ دارید؟

تجربیات شما در مورد استفاده از نمک حمام برای رفع تیرگی بدن ؟

رفع تیرگی زیر بغل، کشاله ران، قوزک پا و زانو

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن با زالو درمانی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)