سلام دوستان
یه سوال ازتون داشتم که اگه لطف کنین راهنماییم کنین ممنونتون می شم....
من امسال قراره کنکور بدم ب یاری خدا ... دارم برای دولتی و شبانه می خونم ک بیارم اگه خدا بخواد ...
ولی در صورت نیاوردن این دو اولویت میرم غیر انتفاعی...
حالا سوال من از شما اینه ک دانشگاه غیر انتفاعی هزینش چقدر کم تر از آزاده ؟
یه نفر بهم گفت فرقش فقط 200 هزار یا 300 هزاره درسته ؟
بهم گفتن سطح علمی غیر انتفاعیا خیلی پایین تر از ازاده ایا درسته ؟

من از اصفهانم اگه کسی اینجا از اصفهان هست و دانشگاهای غیر انتفاعی اصفهان رو میره مثل  صفاهان یا سپاهان یا امین و... لطف کنه سقف قیمت هر ترمش رو بگه تا من ببینم چه جوریه ...
لطفا در این باره کمکم کنین و اطلاعاتتون رو در اختیارم بذارین ...
ممنونم ازتون .


مرتبط با دانشگاه غیر انتفاعی:

چند سوال در مورد دانشگاه های غیرانتفاعی

شرایط درس دادن در دانشگاه پیام نور، آزاد یا غیرانتفاعی چیه؟

مشاوره یا علوم تربیتی رو در پیام نور بخونم یا غیر انتفاعی؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)