سلام

یه دختر 19 ساله ام . از بچگی عاشق موتور بودم چند ماه پیش به پیشنهاد بابام نشستم رو موتور. شاید در عرض بیس دقیقه قشنگ یاد گرفتم. بابام دهنش باز مونده بود. استعدادم تو موتور سواری فوق العاده زیاده. جوری که الان با حمایتای بابام دارم جزو تیم موتور سواری شهرمون میشم. مربیم بم گفت استعدادشو داری معلومه. دختر نترسیم از سرعت خیلی نمیترسم برا همین بنظرم جای پیشرفت دارم. ولی بابام دیشب یه خواب بد دید که روی موتورمو تصادف کردم هر کاری کرد نتونست منو از زیر ماشین در بیاره. صبح استخاره کرد بد اومده.

من واقعا نمیدونم چیکار کنم. من نصف زندگیم شده موتور سواری نمیتونم به این راحتی بیخیالش شم. میخواستم نظراتونو بدونم؟ ادامه بدم یا ندم؟ پیش خودم گفتم دوباره استخاره میکنم. واقعا میخوام بشینم بلند بلند گریه کنم. نمیتونم به این راحتی از ورزش مورد علاقم بگذرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)