سلام
پسری به خواستگاری من اومده که تک فرزنده ، من هم از این لحاظ مشکل دارم .
راستش من از خانواده هایی که فقط یه بچه دارن خوشم نمیاد دوست دارم حداقل یه خواهر و برادری داشته باشن حتی خود ما هم که 3 تا بچه ایم خودمون رو کم جمعیت میدونم همیشه دوست داشتم که لااقل خانواده شوهرم هم سه تا بچه باشن و اهل رفت و آمدم از اینکه در آینده فقط خودمون باشیم میترسم هم اینکه به علت تک فرزند بودنش توقعات پدر و مادرش از پسرشون و عروس شون بیشتر میشه و مشکلاتی که تک فرزندا دارن .
موندم سر دو راهی، آیا ممکنه من در آینده با این روحیاتم به مشکل بر بخورم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل تک فرزندان (۱۵ مطلب مشابه)